Sunday, June 12, 2016

Het Zwadderich wandtapijt / The Slytherin tapestry week 1

Ik dacht dat het misschien leuk zou zijn om een wekelijkse update te geven van m'n tweede wandtapijt, al is het maar als stok achter de deur :D

I thought it might be nice to give you all a weekly update of my second tapestry, if only to motivate myself :D


Deze foto liet ik een week geleden zien toen ik uitlegde waarom het wapen van Zwadderich mijn volgende borduurproject zou worden.

This is the photo I showed you last week when I explained why the Slytherin shield would become the next one.



En zo ziet het er nu uit. Waarschijnlijk had ik beter nog even de 'y' af kunnen maken (a) maar helaas dook er de afgelopen dagen nog een tweede borduurwerkje op.

And that's what it looks like at the moment. I probably should've finished the 'y' first (a) but unfortunately I got distracted be an other embroidery idea.


Ik bedacht dat de Verenwinkel een deurmat nodig heeft, maar wel eentje met veren er op. Dus heb ik getracht om zelf een patroon te maken.

I figured the Quill Shop needs a door mat, but it should have feathers on it, so I've tried to make my own design, sort of ;)


Terwijl ik nog bezig was met de veren begon ik al met het borduren van de tekst. Hopelijk maakt dat het wat eenvoudiger om de veren verder af te tekenen.

Before the pattern was finished, I started working on it because I thought it would be easier to see where the feathers need to e placed.



En nu maar afwachten welk borduurwerk volgende week het meest is opgeschoten ;)

So, we'll see which as the most progress next week ;)

No comments:

Post a Comment