Tuesday, May 31, 2022

Fair in Rijswijk - May 2022

Het is meer dan een half jaar geleden dat ik een blog schreef. Een vrij pittig half jaar waardoor ik weinig tijd, maar vooral weinig motivatie had om te knutselen.
Maar afgelopen weekend kon ik na tweeëneenhalf jaar eindelijk weer eens naar een miniaturenbeurs en als er iets is dat motiveert en inspireert dan is het dat wel ;)

It's been over six months since I wrote a blog. It's been a tough couple of months, so I had little time, but especially little motivation, to craft.
But last weekend, after two and a half years, I was finally able to go to a miniatures fair again and if there is anything that will motivates and inspires me, it is that ;)

Gezellig zaterdagmorgen met Jolinda meegereden naar Rijswijk. Eerst alleen een rondje langs de stands gedaan en om half twaalf arriveerde San en hebben we samen door alle rijen geslenterd en genoten van alle mooie dingen die we zagen.
Hieronder een kleine impressie:

On Saturday morning I rode along with Jolinda to Rijswijk. I started walking along the outer rows until San arrived at half past eleven and we strolled through all the rows together and enjoyed all the beautiful things we saw.
Below a small impression:



Loft 1/12

Petit Huset

De Kleine Pimpelmees

Framefront

De Minimakelaar


't Tafereeltje

Nog meer van ~ More from  't Tafereeltje

Het was heel gezellig en natuurlijk ben ik niet met lege handen weggegaan ;)
I had a great time and of course I didn't leave empty-handed ;)

Stofjes voor de keuken van de cottage ~
Fabrics for the cottage kitchen

Dit kon ik niet weerstaan; iets voor Pasen, Kerstmis
en Sinterklaas ~ I couldn't resist this; something
for Easter, Christmas and Sinterklaas

Metalen vormpjes om kommetjes van
Fimo te maken ~
Metal molds to make Fimo bowls

Een kraan voor het aanrecht en knopjes voor
de lades en kastdeuren ~ A faucet for the kitchen
sink and knobs for the drawers and cabinet doors

Een lepelrekje en een voorraadpot voor
meel ~
A spoon rack and a storage jar for flour 

Nog een stofje voor de keuken en meer
voorraadpotten ~ More fabric and storage
jars for the kitchen 

All my preciouses! ;)

Sinaasappelschijfjes en wafels van San ~
Orange slices and waffles from San

Aanstaande donderdag gaan Jolinda en ik weer samen knutselen en ik heb genoeg om mee aan de slag te gaan ;)
Gordijntjes maken of de deurknopjes beitsen. De kraan bevestigen of gewoon verder met het maken van meubelen om alle potten in te zetten.

Next Thursday Jolinda and I will be going to craft together again and I have enough to choose from ;)
Making curtains or staining the doorknobs. Fixing the faucet or just continue making furniture to store all the pots and jars.



4 comments:

  1. Met alles wat je hebt gekocht gaat het vast met de pph virus weer goed komen!! dank je wel voor de foto's!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hey Anita, leuk dat je hier ff kwam kijken :)
      Ja, die aankopen hebben me alweer aan het knutselen geholpen hoor.

      Delete
  2. Tot zo! Ik neem ook genoeg spullen mee om mezelf bezig te houden!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Het was weer gezellig, Jolinda! En ja, die extra spullen waren weer handig ;)

      Delete