Sunday, January 6, 2019

The last miniatures of 2018

First week of 2019 is almost gone. About time to wish you all the best for the this year, in good health, with time for loved ones and lots of creativity :) 
Before I'll make all sorts of plans for 2019 I want to show you the last mini's from December  #planningprovidespeaceandquiet;)

We zitten al weer bijna een week in 2019. Hoog tijd om jullie het allerbeste voor het komende jaar te wensen, met gezondheid, tijd met dierbaren en veel creativiteit :)
Verder wil ik nog even het eea van december laten zien voor ik allerlei plannen voor 2019 ga maken  #organiserengeeftrustenruimte ;)



I made some more workshops from the Advent Calendar of the Actieve Poppenhuisforum FB group. 

Ik heb nog een paar workshops gemaakt uit de Adventskalender van de Actieve Poppenhuisforum FB groep.

 

A pouffe with an open lid (quilt fabric from Minidoor), a rustic twig star covered with moss, and a candle with wreath. 

Een poef die open kan (quiltstof van Minidoor), een bemoste kerstster en een kaars met krans.

 

The last workshop I did was this centerpiece, from a flat beer bottle cap and a push pin :)

De laatste workshop die ik gedaan had was van dit kerststukje, met een platgeslagen bierdop als schaal en een punaise als poot :)


It's the one I am the most happy about <3

Het is gelijk ook degene waar ik het meest tevreden over was <3



My own contribution to the Advent Calendar was a workshop for a bird feeder. A lot of fun to make. It was posted on December 22nd, maybe a little too close to Christmas so not many people did get started, but I have seen at least two very nice versions :)

Mijn eigen bijdrage voor de Adventskalender was een workshop voor een vogelvoeder huisje. Erg leuk om te doen. Het werd gepost om de 22e dag, dus iets te dicht tegen de kerst aan dat veel mensen er nog mee aan de slag gingen, maar ik heb iig twee erg leuke versies langs zien komen :)

 







2 comments:

  1. Erg mooi! Ik had het voederhuisje al opgeslagen zodat het later in de tuin van mijn huis kan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dank je wel, Veronique! (en leuk dat je me nu volgt xD)
      Ik ben benieuwd hoe jouw versie gaat worden.

      Delete