Tuesday, April 12, 2016

Harry Potter Make-over


 

Afgelopen zaterdag had ik een popje gekocht op de beurs in Rijswijk omdat ik vond dat hij wel potentie had om mijn Harry te worden.
Vanavond heb ik hem - enigszins nerveus -  een make-over gegeven.
Zijn haar (touw x'D) geknipt en daarna de restjes lijm zwart geverfd. En natuurlijk kreeg hij de beroemde groene ogen, het litteken en een bril.
Het litteken had beter gekund, maar gezien m'n trillende hand, ook een stuk slechter :) Het brilletje had ik eerder al gemaakt, maar heb ik ook zwart geverfd.
Nu nog een nieuwe outfit, want hij verdiend wel eens iets beters dan die kleren van Dirk, nietwaar?

Bought a doll at the fair in Rijswijk because he had Harry-potential, and just finished his make-over.
Cut his hair, painted it, gave him his famous green eyes, the scar and his glasses.
Now he only needs proper clothing, although this could've been Dudley's, I guess ;)

No comments:

Post a Comment