Saturday, August 12, 2017

The Harry Potter Exhibition, Utrecht - part 1

Geen blog over miniaturen, maar wel een met een heleboel inspiratie voor m'n mini wereld.
Met nog drie weken te gaan voor de Harry Potter Expo Nederland weer zou verlaten, ben ik er namelijk toch nog - met Yannick - naar toe geweest!
Twee keer drie uur treinen was pittig (ik was compleet uitgeteld gisteravond ^^), maar echt de moeite waard. In ieder geval voor die hard fans :)
Om negen uur vertrokken we om zeker op tijd voor de gereserveerde aanvangstijd (12.30 uur) aanwezig te zijn.



Ik was eigenlijk niet van plan om nou heel veel foto's te gaan maken. Binnen flitsen mocht niet, m'n foto's zijn de laatste tijd sowieso niet meer van een super kwaliteit, plus on line kun je ze zoveel mooier vinden (a).
Maar zodra we naar binnen konden, werd ik opnieuw betoverd door die magische wereld en werd ik vooral heel enthousiast en geïnspireerd door alle details die je in de film makkelijk ontgaan en waar ook minder aandacht voor is. Eigenlijk vooral dus props die ik in mini scenes zou kunnen en willen gebruiken ;)
Vandaar dat sommige foto's misschien vooral gefocust zijn op bepaalde details en niet op een heel voorwerp of scene.

GRYFFINDOR



 

 


CLASSES

 Potions








Herbology

 

 


 Defense against the Dark Arts



Divination



QUIDDITCH


 



No comments:

Post a Comment