Sunday, August 13, 2017

The Harry Potter Exhibition, Utrecht - part 2

En het tweede - en laatste - deel :)
Vooral Hagrids hut vond ik erg inspirerend, met al die natuurlijke materialen. Helaas was het daar erg donker, anders had ik vast nog meer mandjes en kisten gefotografeerd (a)
Ook bij het Verboden Bos en de Zweinstein Express was het te donker om foto's te maken, dus geen Centaurs en Hippogrief etc. En - wat je sowieso niet kan vastleggen natuurlijk - ik vond het er zo heerlijk aards ruiken ;)



HAGRID'S HUT 







HOGSMEADE CANDY


   



THE TRIWIZARD TOURNAMENT





DARK TIMES

Toen we (veel te snel) bij de uitgang kwamen, zijn we omgekeerd en teruggelopen. Het was toen ook net was rustiger dus konden we alles opnieuw goed bekijken en makkelijker foto's maken (a)
Tegenstribbelend (ik mocht geen derde keer van Yannick ^^) uiteindelijk voorbij de uitgang gelopen.
Nog even de merchandise bekeken, maar niets gevonden wat ik nog niet had en wilde kopen. Ja, enkel een afdelingssjaal, maar ik kon niet beslissing over de afdeling. Ja, ik ben een Huffelpuf, maar dat geel ... brrr en dan heb ik ook nog een paarse winterjas :')
Ik vrees dat m'n afdelingstrots niet op weegt tegen mijn gevoel voor stijl ghe ghe.




No comments:

Post a Comment