Thursday, July 7, 2016

Boxspring (matras)

In afwachting van de stof voor de gordijnen heb ik gisteren alvast een boxspring matras gemaakt.
Voor de duidelijkheid een foto, omdat het voor mij iig erg verwarrend was toen ik me in al die matrassen ging verdiepen ;)

Yesterday, in anticipation of the fabric for the curtains I've made a box spring already. 
A photo for the sake of clarity, because it got very confusing - for me at least - when I started to deepen in all those different matrasses :)



De inspiratie kwam van deze blog hoewel ik er mijn eigen draai aan heb gegeven. De foto's spreken voor zich.

Inspiration came from this blog although I gave it my own spin. The photo's speak for themselves.









1 comment:

  1. Zo, kom ik een paar dagen niet op jouw blog, ben ik gelijk een kwartier bezig met lezen!
    Wat ga je snel en wat wordt het mooi!

    ReplyDelete