Sunday, May 15, 2016

Pluimplukkers Verenwinkel/Scrivenshaft's Quill Shop 4

Bijna twee weken sinds de laatste update, en hoewel ik ook even aan wat andere mini-projectjes gewerkt heb, ligt het werk aan de Verenwinkel zeker niet stil :)

It's been almost two weeks since the last update, and eventhough I worked on some other mini-projects, work on the Quill Shop hasn't come to a halt :)



Een vijftal boekrollen gemaakt, een geopende en de anderen gesloten.

Made some scrolls, one open and four closed.



Pieterpeuterige lakstaven gemaakt. Ca. 1 x 0,1 x 0,1 cm ;)

Tiny sticks  of sealing wax. Approx. 1 x 0,1 x 0,1 cm ;)




Samen met Jolinda heb ik siliconenmallen gemaakt. Hoewel het meer een probeersel was, had ik natuurlijk wel de winkel in gedachten, zodat ik nadien verschillende waszegels van Fimo klei heb gemaakt en ook een viertal schrijfveerhouders.

Together with Jolinda I made silicone molds. We were just trying to learn the technique, but of course I was thinking about the Quill Shop at the same time. So, afterwards I could make somewax seals of polymer klei, as well as four quill holders.


Tussen de bedrijven door kreeg ik opeens zin om een wandkapstok te maken. En wel gelijk natuurlijk :P Maar aangezien het eigenlijk vrij simpel bleek te zijn, kostte me het praktisch geen tijd (a)

In between other things I decided I wanted to make a coat shell rack. Right at that moment of course :P Well, it didn't take me long, so it was only a little break, right? (a)


Tja, en als je dan een kapstok hebt gemaakt, dan moet er natuurlijk ook iets aanhangen. Dus ook maar een begin gemaakt met een heksencape voor Miss Sophie.

Well, if you have a coat shell rack, then you'll need a coat as well. Or in this case a cloak for Miss Sophie.



En tenslotte had ik een kort filmpje gemaakt om alles in de winkel beter te kunnen tonen.

And last but not least I made a short video to show all the details in the shop.

No comments:

Post a Comment